Η ΣΚΙΑ (ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΙΣΗΣ)
«Στο δάσος αυτό», της έλεγε ο παππούς της, «κυκλοφορούσε ένα ντράουγκρ, ένας νεκρός που είχε επιστρέψει στη ζωή». Η λέξη αντήχησε απειλητικά μέσα στο κεφάλι της. Ντράουγκρ.
Λίγο έξω από το Έρεμπρο ανακαλύπτεται το πτώμα ενός αγνώστου. Όποιος κι αν ήταν ο δράστης, φρόντισε να δημιουργήσει μια μακάβρια σκηνή και να εξαφανίσει κάθε στοιχείο που θα επέτρεπε την αναγνώριση του θύματος.
Ο επιθεωρητής Άντερς Οικονομίδης θα ακούσει έντρομος τον Γιούσι Αλεξάντερσον, τον επικεφαλής της Σήμανσης, να του λέει: «Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ασέβεια σε νεκρό. Όποιος και να το έκανε έχει τον διάβολο μέσα του. Και, παρόλο που δεν είμαι δεισιδαίμων, Άντερς, από χτες το βράδυ έχω την αίσθηση ότι αυτό το κακό κόλλησε πάνω μας και μας ακολουθεί παντού».
Μια σκιά θα αρχίσει να στοιχειώνει τον επιθεωρητή και την ομάδα του, την ώρα που νέες δολοφονίες συνταράσσουν την ειδυλλιακή σουηδική πόλη.
Σατανιστικά εγκλήματα και αρχαίες παγανιστικές δοξασίες θα οδηγήσουν τον Άντερς σε έναν υπόγειο κόσμο όπου τα σύνορα μεταξύ πραγματικότητας και μεταφυσικού θα γίνουν δυσδιάκριτα.
ΘΕΟΙ ΑΠΟ ΣΤΑΧΤΕΣ (ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΤΡΑΥΛΟΥ)
Η Ροζαλία Σεφεριάδη, κόρη του Αρίστου και της Ελπινίκης, που κατέφυγαν πρόσφυγες στη Θεσσαλονίκη το 1914, είναι μια κοπέλα διαφορετική από εκείνες της γενιάς της. Aδιαφορεί για τα τετριμμένα κοριτσίστικα όνειρα και οραματίζεται μουσικές σπουδές στο Παρίσι, παρόλο που τα σύννεφα του ναζισμού σκιάζουν ήδη την Ευρώπη.
Κρύβοντας χρόνια ολόκληρα ένα εφημεριδόφυλλο με τη φωτογραφία του νεαρού μαέστρου Ανατόλ Κοβάλσκι, παίρνει την τύχη στα χέρια της όταν λαμβάνει ένα γράμμα από τη Γαλλία. Παιδική φίλη με τον Αλμπέρτο Μαλάχ, γιο του εύπορου βιβλιοπώλη της εβραϊκής κοινότητας, ο οποίος βιώνει την προσωπική του τραγωδία, θα καταστρώσει ένα ραδιούργο σχέδιο για να περιφρουρήσει τα μυστικά και των δυο τους. Χάρη σε αυτό το σχέδιο η Ροζαλία και ο Ανατόλ θα ανταμωθούν...
Τι θα προκύψει από τη μοιραία γνωριμία τους; Ποιο ρόλο θα παίξει στη σχέση τους ο Γαλλοεβραίος ζωγράφος Ζαν Πιερ Λαρούζ και ποιος είναι στ’ αλήθεια ο Κοβάλσκι;
Το πρώτο βιβλίο μιας συγκλονιστικής ιστορίας για τον ρατσισμό και τον έρωτα, την τέχνη και την τόλμη της ζωής, την προκατάληψη και την ελευθερία μέσα στις στάχτες του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου.
ΘΑ ΣΕ ΒΡΩ (TEREZA DRISCOLL)
Η Έλλα ακούει τυχαία δύο νεαρούς να φλερτάρουν με δύο κορίτσια στο τρένο και αντιλαμβάνεται ότι μόλις έχουν βγει από τη φυλακή. Αισθάνεται ότι ο κίνδυνος καραδοκεί για τα κορίτσια και ότι πρέπει με κάποιο τρόπο να παρέμβει, μα κάτι τη σταματάει. Την επόμενη μέρα, μαθαίνει ότι το ένα από τα δύο –η όμορφη Άννα Μπάλαρντ– έχει εξαφανιστεί.
Έναν χρόνο αργότερα, η Άννα εξακολουθεί να αγνοείται. Η Έλλα βασανίζεται από ενοχές που έμεινε άπρακτη, όμως δεν είναι η μόνη που δεν έχει ξεχάσει. Κάποιος στέλνει απειλητικά γράμματα? γράμματα που την κάνουν να φοβάται για τη ζωή της.
Τότε, μια επετειακή τηλεοπτική εκπομπή για την Άννα αποκαλύπτει ότι ίσως οι δικοί της άνθρωποι έχουν κάτι να κρύψουν. Η καλύτερη φίλη της, η Σάρα, δεν έχει πει όλη την αλήθεια για όσα έγιναν τη βραδιά της εξαφάνισης και οι γονείς της έχουν τα δικά τους μυστικά.
Κάποιος ξέρει πού βρίσκεται η Άννα και δεν το λέει.
Και αυτός ο κάποιος παρακολουθεί την Έλλα…
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΖΑΧΕΡ (RODICA DOEHNERT)
Ο ιδιοκτήτης του Ξενοδοχείου Ζάχερ πεθαίνει σε νεαρή ηλικία.
Ένα εντεκάχρονο κορίτσι εξαφανίζεται στα σοκάκια της Βιέννης.
Δύο ζευγάρια συναντιούνται στη σάλα του ξενοδοχείου.
Είναι η νύχτα της 28ης Νοεμβρίου 1892.
Μετά τον ξαφνικό θάνατο του συζύγου της, η Άννα Ζάχερ θέλει να αναλάβει η ίδια τη διεύθυνση του ξενοδοχείου και είναι αποφασισμένη να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο για να συνεχίσει τον θρύλο του Ζάχερ μαζί με το αφοσιωμένο προσωπικό της.
Ανάμεσα στις σουίτες και τα σεπαρέ του ξενοδοχείου εκτυλίσσεται ένα ερωτικό δράμα με τέσσερις πρωταγωνιστές, το πριγκιπικό ζεύγος Γκέοργκ και Κονστάντσε φον Τράουνσταϊν και τη Μάρτα και τον Μαξιμίλιαν Άντερχολντ, εκδότες από το Βερολίνο. Οι δύο γυναίκες γίνονται φίλες, αλλά οι σχέσεις ανάμεσα στα δύο ζευγάρια δεν σταματούν εκεί. Σε έναν κόσμο που αλλάζει, οι ήρωές μας κυνηγούν τα όνειρά τους σε μια διαδρομή που θα τους φέρει αντιμέτωπους με προδοσίες, ηθικά διλήμματα και μυστικά από το παρελθόν – αλλά πάνω απ’ όλα με τον Θάνατο, τη Ζωή και τον Έρωτα.
Σ’ αυτό το σαγηνευτικό μυθιστόρημα, η συγγραφέας ανασηκώνει με μαεστρία το παραπέτασμα μιας εποχής που φαντάζει μακρινή μες στην αχλή του χρόνου και παρακολουθεί την πτώση των ευρωπαϊκών μοναρχιών.
ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ (JOHANNA LINDSEY)
Δεν είχε μόνο ένα σώμα που θα ζήλευαν και οι βόρειοι θεοί, αλλά κι ένα αγγελικό πρόσωπο με μάτια που μπορούσαν να γίνουν τόσο σκοτεινά σαν άγρια καταιγίδα.
Με την κατηγορία της κατασκοπείας, ο δυνατός πολεμιστής Σέλιγκ Χάαρντραντ συλλαμβάνεται και οδηγείται στα υπόγεια της έπαυλης της λαίδης Έρικα του Γκρόνγουντ. Και όσο οι αλυσίδες κρατούν φυλακισμένο αυτόν τον ρωμαλέο Βίκινγκ μόνο μια σκέψη τον βοηθάει να επιβιώσει… η εκδίκηση!
Όταν η αδελφή του Κρίστεν κατορθώνει να τον απελευθερώσει, την πείθει να απαγάγουν την πανέμορφη λαίδη.
Τώρα η μοίρα των δύο εχθρών έχει αλλάξει. Η Έρικα είναι αιχμάλωτη των Βίκινγκς και ο Σέλιγκ είναι αποφασισμένος να τιθασεύσει το περήφανο πνεύμα της «παγερής βασίλισσας» και να την κατακτήσει με το σπαθί του πάθους του. Δεν μπορούσε όμως ποτέ να φανταστεί ότι η άπιστη καρδιά του θα είναι αυτή που θα πολιορκηθεί από τον πόθο και θα πληγωθεί για πρώτη φορά.
ΕΝΑ ΦΙΛΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΦΙΤΖΕΡΑΛΝΤ (NATASHA LESTER)
1922. Στη Νέα Υόρκη του Υπέροχου Γκάτσμπι, του τζιν, της τζαζ και της ευημερίας, οι νεαρές γυναίκες έκοβαν κοντά τα μαλλιά τους, βάφονταν έντονα, έπιναν, κάπνιζαν και είχαν δικαίωμα ψήφου.
Η Έβελιν Λόκχαρτ είχε αποφασίσει να γίνει γιατρός, ενάντια στους συντηρητικούς γονείς της, την ανταγωνιστική αδελφή της Βιόλα και τον καλύτερο φίλο της Τσάρλι που μια μέρα θα παντρευόταν? ενάντια σε όλα τα στερεότυπα της εποχής.
Ήταν μία από τις ελάχιστες φοιτήτριες στην ιατρική σχολή του Κολούμπια. Ωστόσο, χρειαζόταν χρήματα και ήξερε ότι θα πλήρωνε το όνειρό της με το τίμημα της αξιοπρέπειας, αν κατάφερνε να περάσει την οντισιόν στο περίφημο καμπαρέ Ζίγκφελντ Φόλις.
Κι αν γινόταν μια χορεύτρια του κανκάν, αν ζούσε μέσα στα μυθιστορήματα του Φράνσις Σκοτ Φιτζέραλντ –όπου οι ηρωίδες του έσπαγαν όλους τους κανόνες–, τι θα σήμαινε αυτό για τη σχέση της με τον τραπεζίτη Τόμας Ουίτμαν;
Θα μπορούσε αυτός ο άντρας να ερωτευτεί μια γυναίκα με σκανδαλώδη ζωή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου