ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ


ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ!

Αυτό το blog δημιουργήθηκε με στόχο την ενημέρωση πάνω σε θέματα που αφορούν την τέχνη και την λογοτεχνία.Δηλ. Απόψεις μου λογοτεχνικών βιβλίων που έχω διαβάσει,Εκδηλώσεις διαφόρων πολιτιστικών γεγονότων (κυρίως για Θεσσαλονίκη) και διάφορα άλλα συναφή και γραμμένα με ένα τρόπο απλό και κατανοητό στο ευρύ κοινό.

Εύχομαι εδώ να βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει και ελπίζω να γίνουμε ευχάριστη παρέα.

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας.

Καλή ανάγνωση σε όλους.

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΚΛΑΙΝΕ - ΜΠΕΣΣΥ ΛΙΒΑΝΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ

Βιβλίο για την επισκόπηση ενός χαμένου εαυτού και οι εξελίξεις.Υποταγή,αγνόηση,προσφορά χωρίς αναγνώριση,δεδομένα,όλα αυτά συσσωρευμένα στην ηρωίδα που κάποια στιγμή όμως έρχεται η ώρα της επανάστασης.Μέσα από μία αφήγηση σκέψεων αλλά και γεγονότων βλέπουμε την πορεία της Βάσως και αναρωτιόμαστε,συμπεραίνουμε πόσοι από εμάς βρίσκονται στην θέση της και πως άραγε το αντιμετωπίζει ο καθένας και εάν τελικά η όποια επανάσταση προκύψει σημαίνει κάτι.Ένα ψυχογράφημα λοιπόν μίας σύγχρονης γυναίκας στην κοινωνία.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Για σένα που απορείς, για σένα που θυμώνεις μαζί μου, θα ήθελα να πω ότι μπορεί να είναι κι έτσι όπως το λες. Μπορεί να υπήρξα άβουλη. ΄Ισως και αθώα. ΄Ισως να είμαι πράγματι μια γυναίκα μπαρόκ. Μπορεί να πίστεψα αβασάνιστα τις κοινότυπες συνταγές ευτυχίας, απλώς επειδή ήθελα απελπισμένα να πιστέψω. Δε μετανιώνω για ότι πρόσφερα, ούτε και για τα άλλα μετανιώνω. Κάθε πράξη έχει κι ένα τίμημα. Η Στέλλα όμως έχει δίκιο. Εγώ η ίδια χάλκεψα τις αλυσίδες μου, ο Αντρέας δεν έφταιξε σε τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου